Cum cumperi, mod de plată, livrare, retur produse
Cum cumperi din magazinul online Insidecor?
Pentru a cumpără produsele din magazinul online este necesar să adaugi în coș produsul dorit și să urmezi pașii indicați în procesul de cumpărare. Poți face acest lucru chiar dacă nu ai un cont de utilizator creat pe acest site.
După ce ai făcut comanda vei fi contactat/contactată de un reprezentant Insidecor.
Pentru finalizarea comenzii, este obligatoriu să vii în magazinul nostru să vezi produsul!
Produsele sunt expuse în magazinul Outlet Insidecor, la adresa Giarmata, Calea Timişoarei Nr. 14/B, județul Timiș.
Cum plătești?
După ce ai făcut comanda, ai venit în Outlet Insidecor să vezi produsul, vei putea face plata.
Plata se va face după vizionarea mobilieruui și după semnarea contractului, dar înainte ca mobilierul să fie livrat și montat.
Livrarea produselor
- Oferim transport și montaj gratuit în Timișoara și împrejurimi, pe o rază de maxim 50 kilometri în jurul orașului.
- Dacă este vorba de o distanță mai mare, costul transportului și montajului se va stabili de comun accord, în funcție de volumul de mobilier, distanță, spațiu etc.
- Livrarea mobilierului se va face doar după ce cumpărătorul va să vizioneze mobilierul ales.
- Menționăm că toate mobilierele au fost expuse o perioada de timp în showroom și pot prezenta mici imperfecțiuni.
- După vizualizarea mobilierului, se va semna un proces-verbal de constatare, un contract de prestare servicii și se va achita integral de către comparator costul mobilierului, transportul și montajul acestuia, dacă este cazul.
- Măsurarea spațiului este responsabilitatea cumpărătorului. Acesta trebuie să pună la dispoziție echipei INSIDECOR toate măsurătorile de care este nevoie și poze ale spațiului unde urmează să fie montată mobilă.
- Dacă vor trebui făcute anumite modificări minore ale mobilierului, costul acestora va fi suportat de cumpărător.
- Livrarea mobilierului se va face în termen de 3 săptămâni de la achitarea lui integrală.
- Având în vedere că plata și livrarea mobilierului se fac după vizionarea mobilierului și verificarea lui, returnarea acestuia nu este posibilă.
- Mobilierul din oferta OUTLET, nu va putea fi modificat, iar dacă se vor dori alte dimensiuni sau altă configurație se va realiza mobilier nou, la comandă, iar costul acestuia se va calcula conform proiectului, sistemelor, materialelor și dimensiunilor alese. Pentru mobilierul la comandă, nu se va mai putea aplica reducerea oferită în cadrul promoției OUTLET.
Garanția calității produselor și serviciilor Insidecor
Produsele comercializate de insidecor.ro beneficiază de condiții de garanție conforme cu legislația în vigoare, fiecare produs fiind însoțit de certificatul de garanție.
Clientul are obligația să manipuleze, să conserve și să utilizeze produsele în conformitate cu prescripțiile din certificatul de garanție.
Reclamațiile se transmit în scris pe adresa office@insidecor.ro, însoțite de numărul comenzii și al facturii, motivul reclamației, se pot atașa poze care să ateste acesta din urmă.